Pakiety serwisowe
Klienci mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie współpracy, dlatego zapewniamy odpowiednią dla klienta opiekę serwisową.
Podstawowy
  • nadzór nad aktualizacją systemu o nowe wersje, konsultacje telefoniczne w godzinach 9:00-17:00 w zakresie 4 godzin.
  • każda kolejna godzina konsultacji telefonicznych: 180 zł netto za rozpoczętą godzinę
760 zł
netto miesięcznie
Komfort
  • nadzór nad aktualizacją systemu o nowe wersje oraz bieżące poprawki programistyczne w zakresie 4 godzin;
  • konsultacje telefoniczne oraz zdalne szkolenie nowych pracowników w godzinach 9:00-17:00 w zakresie 4 godzin;
  • gwarantowany czas reakacji na zgłoszony problem najpóźniej w następnym dniu roboczym;
  • każda kolejna godzina konsultacji telefonicznych: 170 zł netto za rozpoczętą godzinę
1440 zł
netto miesięcznie
Ekspert
  • nadzór nad aktualizacją konfiguracji 1C o nowe wersje oraz bieżące poprawki programistyczne w zakresie 10 godzin;
  • konsultacje telefoniczne oraz zdalne szkolenie nowych pracowników w godzinach 9:00-17:00 w zakresie 10 godzin;
  • gwarantowany czas reakacji na zgłoszony problem do 4 godzin od momentu zgłoszenia;
  • każda kolejna godzina konsultacji telefonicznych: 160 zł netto za rozpoczętą godzinę;
3400 zł
netto miesięcznie
VIP 24/7
  • numer telefonu do dedykowanego konsultanta;
  • opieka serwisowa 24/7;
  • nadzór nad aktualizacją systemu o nowe wersje oraz bieżące poprawki programistyczne w zakresie 20 godzin;
  • konsultacje telefoniczne oraz zdalne szkolenie nowych pracowników w godzinach 9:00-17:00 w zakresie 20 godzin;
  • gwarantowany czas reakacji na zgłoszony problem do 2 godzin od momentu zgłoszenia;
  • każda kolejna godzina konsultacji telefonicznych: 145 zł netto za rozpoczętą godzinę.
  • prace programistyczne lub konsultacje w godzinach 21:00-09:00 oraz w dni wolne są rozliczane za stawką 250 zł za rozpoczętą godzinę;
6000 zł
netto miesięcznie